Біраралықты консольды арқалықтың мәжбүрлі тербелісін аналитикалық әдіспен зерттеу
DOI:
https://doi.org/10.26577/JMMCS2024-v124-i4-a3Кілттік сөздер:
консольдері бар қос тіректі арқалық; нүктелік массалар; сыртқы діріл жүктемесі; кинематикалық ұйытқу; динамикалық қозғалыстар мен күштер; күштер әдісі; тіректердің серпімді икемділігі; динамикалық коэффициент; айналмалы жиіліктер; жиілік спектрі.Аннотация
Мақалада өзек жүйесінің "динамикасы" зерттеледі, оның ұзындығы бойынша үш нүктелі массасы бар, тиісті массаға қолданылатын діріл динамикалық жүктеме кезінде құрылымның үлестірілген массасын имитациялайды; бұл жүктеме автомобильдер шассиінің констирукцияларында олардың жол төсемінің соққыларымен қозғалуы кезінде пайда болатын кинематикалық бұзылуды модельдейді.
Динамикалық күштер мен қозғалыстар құрылымның модальды және діріл талдауына негізделген күштердің дәл аналитикалық әдісімен алынады.
Канондық теңдеулердің бірлік және жүк коэффициенттері Верещагин ережесін қолдана отырып Мор формуласымен анықталады.
Шасси конструкциясының абсолютті қатты және серпімді-икемді тірек нүктелерінде арқалықтың кернеулі-деформацияланған күйінің параметрлеріне салыстырмалы талдау жасалды.
Зерттеу нәтижелері ретінде моменттердің, иілудің қажетті жекелеген және қорытынды диаграммалары келтірілген.
Сондай-ақ, динамикалық және статикалық есептеулердің нәтижелерін салыстырмалы талдау үшін арқалықтың ұзындығына тән түйіндердегі иілу моменттері үшін динамикалық коэффициенттердің мәндері алынды.