Студенттердiң оқу процесi үшiн микроконтроллердi пайдалану

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JMMCS2024-122-02-b9
        6 1

Кілттік сөздер:

Бағдарламалау, Микроконтроллерлер, Arduino, тиімділік, әдістеме.

Аннотация

Ардуино платформасы сияқты микроконтроллерлердi бағдарламалау саласындағы соңғы жетiстiктердi пайдалану оқу процесiн сапалы өзгертуге мүмкiндiк бередi, оны көбiрек етедi, студенттердiң ынтасын арттырады және жеке көзқарасты жүзеге асыруға мүмкiндiк бередi, бұл маңызды. Ал бұл, өз кезегiнде, микроконтроллердi бағдарламалаудың тиiмдiлiгi мен сапасын арттырады. Бұл зерттеудiң мақсаты студенттердi оқыту үшiн Arduino Atmega 328 микроконтроллерлерiн пайдаланудың тиiмдi әдiстемесiн ұсыну және Киркпатрик моделi негiзiнде Arduino Atmega 328 микроконтроллерлерiн пайдалану негiзiнде бағдарламалауды оқытудың тиiмдiлiгiн бағалау болып табылады. Жұмыста адам мен микроконтроллерлердiң өзара әрекеттесуiн қарастыратын жұмыстардың кең шолуы берiлген. Сонымен қатар, бұл тәсiлдiң оқу мен оқыту үдерiсiне әсерi де бағалануда. Бұл экспериментке 95-тен астам оқушы қатысты. Бiрiншiден, семестр барысында студенттерге Arduino Atmega 328 микроконтроллерi арқылы бағдарламалау үйретiлдi, содан кейiн олар осы оқуды бағалады. Бағалау Киркпатрик моделiнiң үш деңгейiнде жүргiзiлдi [1], нәтижесiнде екiншi және үшiншi деңгейлер 3 пайыздық қателiкпен бiрдей дерлiк нәтиже көрсеттi. Бұл зерттеуде мұндай оқыту әдiстемесi студенттердiң оқу процесiнде өте маңызды деген қорытындыға келдi. Микроконтроллердi бағдарламалау саласындағы өзара әрекеттесу және ынтымақтастық сонымен қатар дәстүрлi емес оқу жоспарын, соның iшiнде робототехника мен жасанды интеллекттiң әлеуметтiк аспектiлерiн шешу құралы ретiнде робототехника курстарын енгiзу үшiн пайдаланылды.

Библиографиялық сілтемелер

Kirkpatrick, Donald L., & Kirkpatrick, J. Davy (2007). Implementing the Four Levels, Berrett-Koehler Publishers.

Hammond, M. (2010). What is an afordance and can it help us understand the use of ICT in education? Education and Information Technologies, 15(3), 205–217.

Ilomäki, L., Paavola, S., Lakkala, M., & Kantosalo, A. (2016). Digital competence – an emergent boundary concept for policy and educational research. Education and Information Technologies, 21(3), 655–679. https://doi.org/10.1007/s10639-014-9346-4

Eric S., Elsa P., Lilia Ch., Ghada E. K., Bilal S., Ouajdi K. (2021). What do you mean by learning lab? Education and Information Technologies, https://doi.org/10.1007/s10639-021-10783-x

Novák M., Kalová J. and Pech J., Use of the Arduino Platform in Teaching Programming. (2018). IV International Conference on Information Technologies in Engineering Education (Inforino), 1-4, https://doi.org/10.1109/Inforino.2018.8581788

Trofimenko V. N. (2013). Software and hardware of developers of electronic equipment in the formation of a graduate's competence structure. Socio-economic and technical and technological problems of the development of the service sector. 12(2), 17-22.

Candelas F. A., García G. J., Puente S., Pomares J., Jara C. A., Pérez J., Mira D., Torres F. (2015) Experiences on using Arduino for laboratory experiments of Automatic Control and Robotics. IFAC-PapersOnLine. 48 (29), 105–110. https://doi: 10.1016/j.ifacol.2015.11.221

Scaradozzi D., Sorbi L., Pedale A., Valzano M., Vergine C. (2015). Teaching Robotics at the Primary School: An Innovative Approach. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 174, 3838–3846. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.1122.

El-Abd, M. (2017). A review of embedded systems education in the Arduino age: Lessons learned and future directions. International Journal of Engineering Pedagogy, 7(2), 79-93. https://doi.org/10.3991/ijep.v7i2.6845

Sobota J., PiŜl R., Balda P., Schlegel M. (2013). Raspberry Pi and Arduino boards in control education. IFAC Proceedings. 46(17), 7–12. https://doi.org/10.3182/20130828-3-UK-2039.00003

Wong S. K., Aizan U., Mohd Zarar M. J. (2018). Cyclist Monitoring System using NI myRIO-1900. MATEC Web of Conferences, 01006 (2018), https://doi.org/10.1051/mateccontf/20185001006

Galeriu C., Edwards S., Esper G. (2014). An Arduino investigation of simple harmonic motion. Physics Teacher, 52(3), 157-159. https://doi/10.1119/1.4865518

Satriya W., Ketut P. (2021 ). Design and manufacture of air quality measurements based on Arduino ATmega 2560 using dust ZH03A laser sensor. International Journal of Physical Sciences and Engineering https://doi.org/10.29332/ijpse.v5n1.800

Kalelioglu, F., Sentance, S. (2020). Teaching with physical computing in school: the case of the micro:bit. Educ Inf Technol, 25, 2577–2603. https://doi.org/10.1007/s10639-019-10080-8

Tianhong Pan – Yi Zhu. (2019). Designing Embedded Systems with Arduino - Springer Nature BVTi,

Cederqvist A M. (2021). Designing and coding with BBC micro:bit to solve a real world task – a challenging movement between contexts. Education and Information Technologies. https://doi.org/10.1007/s10639-021-10865-w

Arslan, K., Tanel, Z. (2021) Analyzing the effects of Arduino applications on students’ opinions, attitude and self-efficacy in programming class. Education and Information Technologies, 26, 114–1163 https://doi.org/10.1007/s10639-020-10290-5

Krelja Kurelovic E., Jasminka Tomljanovic, Mario Kralj. (2020). Students' Attitudes About Learning on Arduino Projects. Proceedings of INTED 2020 Conferenc, .125-129

Eunsang Lee A M. (2020). Analysis of the Effects of Arduino -Based Education in Korean Primary and Secondary Schools in Engineering. Education European Journal of Educational Research, 9(4), 1503 – 1512. doi: 10.12973/eu-jer.9.4.1503

Dhiman TK, Poddar M, Lakshmi GBVS, Kumar R, Solanki PR. (2021) Non-enzymatic and rapid detection of glucose on PVA-CuO thin film using Arduino UNO based capacitance measurement unit. Biomed Microdevices. 23(3). doi: 10.1007/s10544-021-00568-x. PMID: 34259948.

Жүктелулер

Жарияланды

2024-06-30

Как цитировать

Абдиахметова Z., Темирбекова Z., Аймал Раса . G. ., & Бердалы A. (2024). Студенттердiң оқу процесi үшiн микроконтроллердi пайдалану. Қазұу Хабаршысы. Математика, механика, информатика сериясы, 122(2), 111–118. https://doi.org/10.26577/JMMCS2024-122-02-b9