Нүктелiк массалары бар консольдi өзектiң негiзгi жағдайын бағалауға арналған жалпыланған формула
DOI:
https://doi.org/10.26577/JMMCS.2022.v116.i4.03Кілттік сөздер:
Консольдi өзек, нүктелiк масса, айнымалы иiлу қатаңдығы, негiзгi бiрлiк коэффициенттер, өзiндiк тербелiстiң негiзгi жағдайы, негiзгi жағдайдың графикалық тәуелдiлiгi, келтiрiлген масса, есептеудiң сенiмдiлiгi, есептеу номограммасыАннотация
Бұл мақалада айнымалы геометриялық және қатаңдық параметрлерi мен бес нүктелi массалары бар консоль өзегiнiң өзiндiк тербелiстерiне зерттеу жүргiзiлдi (массалардың орналасуы арасындағы қашықтық, өзектер бөлiмдерiнiң иiлу қатаңдығының өзгеру коэффициенттерi). Мора формуласына негiзделген күштердiң нақты әдiсi ғасырлық теңдеудiң негiзгi бiрлiк коэффициенттерiн есептеу үшiн өрнектiң жалпы түрiнде алынады, бұл консольдiк өзектердiң физика-геометриялық күйiнiң бастапқы параметрлерiнiң өзгеруiнiң кең диапазонында табиғи тербелiстердiң негiзгi жағдайын анықтауға есептеулер жүргiзуге мүмкiндiк бередi. Үсынылған теориялық тәсiлдердi суреттеу үшiн сандық мысал келтiрiлген. Есептеу нәтижелерiн салыстыру үшiн еркiндiк дәрежесi бiрге тең үқсас консольдi өзектi (масса бойынша берiлген) есептеу негiзiнде жүргiзiлдi. Консольдi өзектiң иiлу қатаңдығы мен өзек бойының үзындығының өзгеруiне байланысты графикалық тәуелдiлiк алынды. Жұмыста келтiрiлген теориялық ережелер мен қолданбалы нәтижелердi өзектiк жүйелердi практикалық жобалау кезiнде және деформацияланатын қатты дене механикасы саласындағы ғылыми зерттеулерде де кеңiнен қолданылады. Алынған теориялық және практикалық нәтижелер ғимараттар мен әртүрлi инженерлiк құрылыстардағы тұтас арқалықтар құрылымын жобалау кезiнде қолданыла алады.
Библиографиялық сілтемелер
[2] Numerical methods for solving differential and integral equations and quadrature formulas. Digest of articles. M.: Science.
1964.
[3] Doyev V.S., Doronin F.A., Indeikin A.V. Theory of vibrations in transport mechanics (under the editorship of A. V.
Indeikin). M.: FGOU "Training and Methodological Center for Education in Railway Transport". 2011. 352 p.
[4] Gorelov Yu.N. Numerical methods for solving ordinary differential equations (the Runge-Kutta method): textbook.
allowance. Samara: Samara University. 2006. 48 p.
[5] Konstantinov I.A., Lalina I.I. Structural mechanics. Calculation of rod systems. St. Petersburg: Publishing house of
Politekhn. university 2005. 155 p.
[6] Mrdak Ivan, Rakocevic Marina, Zugic Ljiljana, Usmanov Rustam, Murgul Vera, Vatin Nikolay. Analysis of the influence
of dynamic properties of structures on seismic response according to Montenegrin and European regulations. 2014. Vol.
633-634. pp. 1069-1076.
[7] Timoshenko S.P. Fluctuations in engineering. M.: Nauka, 1967. 444 p.
[8] Vatin N.I., Sinelnikov A.S. Long-span elevated pedestrian crossings made of light cold-formed steel profile // Construction
of unique buildings and structures. 2012. No. 1. P. 47-52.
[9] Lyakhovich, Leonid Semyonovich. Special Characteristics of Forms of Bending of The Bars With Equal Resistance and
Forms of Natural Oscillation Under Fundamental Tone Value Restriction for Linear Dependence of Moments of Cross-
Section Inertia and Varied Parameter // Vestnik TGASU No 1, 2010, C. 102-109.
[10] Ufimtsev E.M., Voronin M.D. Dynamic Calculation of a Roof Truss during the Process of Free Structurally Nonlinear
Oscillations // Bulletin of the South Ural State University. Ser. Construction Engineering and Architecture. 2016 Vol. 16,
No. 3, PP. 18–25.
[11] IGNATIEV V.A., IGNATYEV A.V. Application of the mixed form of the finite element method to the calculation of bar
systems for free oscillations. 2012. No. 16. pp. 101-110.
[12] Chernov S. A. Analysis of free oscillations of an arbitrary planar bar system on a computer // Bulletin of the Ulyanovsk
State Technical University. 2015. №2. pp. 17-21.
[13] Postnoe V.A. Dynamic Stiffness Matrices of Beam Elements and their Use in the Finite Element Method in Calculating
Forced Vibrations of Rod Systems // Bulletin of Civil Engineers. 2005. S. 42-45.
[14] Klein G. K., Rekach V. G., Rosenblat G. I. Guide to practical exercises in the course of structural mechanics. M.: Higher
school, 1980. 320 p.
[15] Sovremennye metody proektirovaniya mostov [Modern methods of bridge design] // M.: Transport. – 2006. – 664.